الان “منفعت” جاشو گرفته️
چرا بعضیا انتظار دارن کارایی رو
در حقشون بکنیم که خودشون
در حق هیچ کس نکردن!
سخته ک یکیو بخوای ولی رفیقت ب راحتی مخش کنه
️ی چیزی بگم:
اون احمق تر از خودتو به این یکی احمق که خودتی وابسته نکن. ممنون.
اونایی که شب میخوابن،
صبح پا نمیشن...شب به خدا
چی گفتن که...حرفشونو قبول کرده؟:)
عالم این خاک و هوا گوهر کفر است و فنا
در دل کفر آمدهام تا که به ایمان برسم
👣اگه همه ازت خوششون مياد،
يك مشكل جدى دارى.
عُذرِ بیجآ نخوآـہ اَز هیچ کَس هیچ وَقتـــ....
️امروز من میتونه فردای تو باشه :)
هیچ کس از سرنوشت خبر نداره . . .
#محمدرضاغفاری
میدونیـے ڪدومـ آدم از همـہ تنها ترهـ ؟
اونیـ ڪـہ بین کلیـے آدمـ احساسـ دلتنگـے میکنـہ
هعـــ!!! اگـہ اینو میدونستین حالـ ما انقدر خراب نبود☠
برا کی کارای اشتباهی که کردم پشیمون نیستم برا کارای درستی که برای ادمای اشتباه کردم پشیمونم...
️تو که پارتی نداری غلط میکنی استعداد داری :)️
«دیگری» به من داد.
حال دوباره دلیلی برای لبخندزدن دارم!️
️
خود حضرت #حافظ هم ميگه:
"اشك من رنگ شفق يافت ز بی مهری يار"
اونوقت بعضيا ميگن مرد كه گريه نميكنه!
دوستی همچون سروی سرسبز
چارفصلش همه آراستگی ست
من چه میدانستم دلِ هر کس دل نیست.
️
دشمنی که اقرار میکنه ازت متنفره
شرف داره به دوستی که پنهانی مسخرهات میکنه :)
عجب معمار هایی هستیم....
بعد از ویران کردن یکدیگر می گوییم ما برای هم ساخته نشدایم!
از درد دلامون یه اسلحه بسازه و به خودمون شلیک کنه..️
اگه عاشقتم ی قول بود؛
صادقانه بگو،می شکستیش؟!
If “I love you” was a promise
?Would you break it, if you’re honest
خودمونیم ها
از ماست ک بر ماست
حواستون باشه
گردنم زیر فشار کارایی که واستون کردم و لیاقتشو نداشتین داره خورد میشه!!
️بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند...️
هـرگـز آمـد در
دلت کایا کـجـا رفـت آن غریب ...
اگه رو شخصیت و عشق کسی پا بزاری یروزی یکی احساسات خودتم زیر پاش له میکنه.
️