خسته ای غم زده ای مثل منی میفهمم دوست داری ز خودت دل بکنی میفهمم زیر سنگینی دنیا کمرت خم نشود! در تلاشی که فقط جا نزنی میفهمم آنقدر رهگذران زخم زبانت زده اند که فقط در پی تنها شدنی میفهمم ظاهراً طاقت هر حادثه ای را داری از درونت هم اگر میشکنی میفمم صحبت از هر چه کنی بر ضررت خواهد بود حرف داری و نباید بزنی میفهمم :)))💔️