یه روزی داشتنت آرزوم بود!
الان فراموش کردنت!💔🥀
حتی شعر های که عاشقان دیگرت برای تو میگویند
می خواهم بدانم،
دیگران که دچار تو می شوند،
تا کجای شعر پیش میروند؟
تا کجای عشق؟
تا کجای جاده ای که من در انتهای آن ایستاده ام.️
اگه کشتی معرفت غرق شد
بدون ناخدای خوبی نداشته♤☆
دِل شِکوندن مثلِ پَیام پاک کردن تو واتساپ میمونه..، پاک کَردیا، وَلی جاش میمونه !!
️فرصت نداشتی خیانت کنی؛
توهم تعهد برداشتی!
"می خوام یه مدت تنها باشم" دیالوگیِ که بوی رفتن آدما رو میده.....
️رفتنت تلخ :)) ️
زندگی میگذره بزرگتر میشی میشکنی، میگذری، اما کم کم عادت میکنی که به هیشکی عادت نکنی :)🌵
️کودکی ده ساله بودم می شنیدم از پرنده&عشق میرود مث آب رونده((:
️دشت مان،
گرگ اگر داشت
نمی نالیدم،
نیمی از گله ی ما را
سگ چوپان خورده!
من هر کاری میشد کردم، تو وجودت مال دست ب دست چرخیدن بود(:
️️
»»——☠——« درسـته که افـسار عاشـقیمـ دست طُـ بود...ولیـ این من بودمـ که تونستمـ پارش کنمـ. »——☠——««
️تـو لب بزار رو لبش بزار قلـبم بسـوزه
آفـپین
𝓞𝓯𝓯𝓹𝓪𝓲𝓷️
🐼
- بعضیآم بال ندآࢪטּ ولے قشنگ میپࢪטּ بآ همہ!😹➰
تواین زمونه زمین بخوری دستتو نمیگیرن عکستو میگیرن🌱🚶♂️
️بخندید که این آخرین خنده های شما میشه ، پاره تنمونو ازمون گرفتید تیکه تیکتون میکنیم .
خواهیم دید چه میشود ....🖤🥀
بترسید که دنیای بدون سید علی ترسناک است ..️
یہ عڋه آڋݦ هــڛٺݩ...
ڪہ ݥیڤهݥݩ ، ݩڤهݦݩ
أݦا ݩݦے ڤهݦݩ ڪہ…
مإ ݦیڤهݦیݥ ݩڤهݦݩ ꙰٭
با اینکه دلمو شکستی
تو این شرایط بازم نگرانتم:)
️
- شیطون در جریان بود
که بعضیا آدم نیستن ،
واس همینه که سجده نکرد...
ڪاش جایه اینڪه ترك ڪنین درك ڪنین !!
𖤐⃟••𝐼 𝑤𝑖𝑠𝒉 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔
🎐 دنیـا یـه کـابوسـه؛
و تـو نمیتـونـی بیـدار شـی..🌱
.
tнє wσrℓᴅ is a niɢнtмarє
anᴅ yσu cannσt waкє uρ.. .