و اما من ؛ به راستی که تو را چون گُلی در میانِ دندههای سینهام کاشتم️
و اما من ؛ به راستی که تو را چون گُلی در میانِ دندههای سینهام کاشتم️
آدمها تا موقعی کوچکند با مداد مینویسند اما میدانی چرا وقتی بزرگ شدند با خودکار مینویسند!؟ برای اینکه یاد بگیرند هر اشتباهی را نمیتوانند پاک کنند...! فاطمه زارع
️از تو حرکت!
از رفیق زیرپا کشیدن و خنجر زدن :)
️
درمون بوده! »️
ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴀ ᴘᴀɪɴ
مگه گوجه درخت داره خیر آفرین درسته نتیجه اخلاقی زندگی همیشه سراسر درد است و رنج شکوفه محاله️
گمان کردم که بامن
همدل و همراه و همدردی
به مردی با تو پیوستم
ندانستم که نامردی
یه گوشه نشستم و نگاه میکنم چقدر دلم واسه خودمون تنگه💔
️
شاید برای این ضربه میخورید
که بیش از حد انتظار دارید...
𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶’𝘳𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶🖤
.𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩
دلی که بشکند فریادش را نمیفهمی، اما نفرینش به زمینت میزند!
️چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️کاش بفهمید بعضی وقتا با رفتاراتون و حرفاتون یکی رو تیکه تیکه میکنید....
️می گفت : نمیزارم یه لحظه احساس تنهایی کنی..!
خواستم بگم قشنگ گفتی...
ولی فقط گفتی :)
🥀💔
️
تو دنیایی که من حتی نمیدونم کجاشم
چجوری رد بشم وقتی، همه پل ها شکسته
همش دردو همش درده، همه جا يخ زده سرده
چقد مردونگی کردم، تو دنیای، که نامرده...
ایهام _ درد️
بعضی وقتها آدما رو سخت ببخشيد؛
راحت كه ببخشی، تكرار میکنن...
🦪ˢᵒᵐᵉᵗⁱᵐᵉˢ ʸᵒᵘ ᶜᵃⁿ ʰᵃʳᵈᵉⁿ
𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦;𝘌𝘢𝘴𝘺 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦,𝘳𝘦𝘱𝘦𝘢𝘵.
تا که دانی دگر من نیستم .. ! 🥀️
فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️کند):️
فقط اونجا که پوتک گفت؛این همه استخون داشتم چرا دلم رو شکستی
️یه سریام هستن تخصصشون اینه که شما رو از خوب بودنتون پشیمون کنن😏
️☘
به بعضیا اونقد بها میدی ک
ی روزی دیگه خودتم نمی تونی بخریش :-\