هنوز یه تیکه قلبم رو پیش خودت داری:(️
4.7
غمگین خیانت نامردی خسته دختر دخترانمان را نَرهایی بی غیرت میکُشند،
که حیوان صفتی خود را
با کلمه غیرت پوشاندهاند!
من بد بودنو از خیلیا بهتر بلد بودم منتها انقد وجود داشتم که رو کسی امتحان نکنم
️🙃 I knew I was bad and much better But I was critical that Do not try anyone
دلبر !!!
کی وقت کردی اینقد دلبرانه بد باشی :)
️گویند که چون میگذرد؛ هیچ غمی نیست!
اما به والله، همین درد کمی نیست....
در دیاری که در او نیست کسی، یار کسی
کاش یارب که نیفتد به کسی، کار کسی...!