فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
4.9
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
عدالت ایران میگه مجازی درس بدید حضوری امتحان بگیرید:)
#وطنم_پاره_تنم
درخت هم وقتی تشنشه با آب مهربونه
پس هرکسی رفیق نیست :)
️دلبر نمیاد کِ بمونه !!
، میاد کِ بره..
اسمش روشه..دِل،بَر ((:🖤