من گریه نمیکنم... ولی... بجاش سردرد میگیرم... تا صبح بیدارم... قلب درد میگیرم... نفس تنگی میگیرم... همه چیو میزنم میشکونم... لرزش دست میگیرم... اره من گریه نمیکنم کار من از گریه گذشته... ️
دیگه نمیتونم درمورد حالم به کسی بگم ، تا میخوام بگم چند خط تایپ میکنم و بعدش میگم چه فایده؟ همشو پاک میکنم. خودمم نمیدونم چمه فقط اینو میدونم که خیلی دلم گرفته ، یه بغضی تو گلوم مونده نمیدونم چرا نمیترکه تا راحت شم. هر کی هر چیزی بهم میگه ناراحت میشم و تا مرز گریه کردن میرم اما گریم نمیگیره ؛ واقعا چه حال بدیه که توش گیر کردم و نمیتونم ازش در بیام؟️