"چشآتُ اَزم گِرفتِی تَقدیمِ کیآ کَردِی¿🖤.️
"چشآتُ اَزم گِرفتِی تَقدیمِ کیآ کَردِی¿🖤.️
4.3
شاخ مغرور لاتی خسته میشم اون ستاره ای که دست هیچ کس بهش نمیرسه😉
️مگه من چقدر مبهم بودم که هیچکی منو نفهمید؟¿
️من یک قانون دارم تو زندگیم، یک کسی که ماله من باکسی خندید مال بقیه 🙃
️آنچه به التماس آلوده است نمی خواهم،
حتی اگر زندگی باشد!
کسانی که تنها پرواز میکنن
قویترین بالها رو دارن🕊💚
𝕋𝕖𝕜 𝕓𝕒şı𝕟𝕒 𝕦ç𝕒𝕟𝕝𝕒𝕣ı𝕟
𝕖𝕟 𝕘üç𝕝ü 𝕜𝕒𝕟𝕒𝕥𝕝𝕒𝕣ı 𝕧𝕒𝕣𝕕ı𝕣𝄪