בلم تنگ است از این בنیا... 🕊💔 چرایش را نمیـבانم!من این شعر غم اـ؋ـزا را... 🕊💔شبے صـבبار میخوانم...چـہ میخواهم از این בنیا... 🕊💔 از این בنیاے اـ؋ـسونگرقسم بر پاڪے בریا... 🕊💔جوابم را نمیـבانم! بهارزنـבگانے را... 🕊💔 چنـבین بار بوییـבم...ڪنون با غصـہ میگویم 🕊💔خـבاونـבا پشیمانم...ـבلم تنگ است از این בنیا... 🕊️