مثلا من 'نبود' رو به 'کمبود' ترجیح میدم. به قول یارو گفتنی 'عزتی در هیچ است؛ که در کم و کاستی نیست'!️ 3.0 تیکه دار تنهایی نامردی لاتی مغرور
میتونی منو لیمو شیرین صدام کنی چون اگه یه لحظه بی توجهی کنی بهم زهرمار میشم برات 😉️ 3.7 شاخ تیکه دار انگیزشی لاتی مغرور
《چگونه میتوانم باد را مقصّر بدانم وقتی آنکه پنجره را باز گذاشت خود من بوده ام !》😔🌪🏡️ 3.0 غمگین فلسفی خاطره خسته مغرور
قـوی بـاش اگـه شـده ﮬر شـب بـمـیـر فـرداش بـڵـند شـو از سـربگیـِر ↻️ 2.3 𝙱𝚎 ᦓ𝚝𝚛𝚘ꪀ𝚐,𝙴𝚟ꫀꪀ |𝚏 ꪗ𝚘𝚞 ᦔ𝚒𝚎 𝙴𝚟ꫀ𝚗 𝚗𝚒𝚐ዘ𝚝,𝙶ꫀ𝚝.ሀ𝚙 𝙰𝚗𝚍 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝 𝙰ꪇ𝚊𝚒𝚗 𝚝𝚘ꪑ𝚘𝚛𝚛𝚘᭙ شاخ موفقیت انگیزشی مغرور لاتی
وقتي يكي تو زندگيته ، دنبال بعدياش نباش ؛ آفتاب پرست بودن عاقبت خوشي نداره️ 2.6 شاخ تیکه دار لاتی مغرور
«در میان هیاهوی یک جمع، گاه سکوتی میشکند. رفتارهایت حرف میزنند. و تو میفهمی که ثروتمندترین ارث را زودتر از موعد دریافت کردهای: یک تربیت اصیل.»️ 1.0 تیکه دار فلسفی حقیقت ادبی مغرور
'روی سنگ قبر تاریخ مینویسم: «اینجا آغاز من بود.» تو هنوز در پی کاسهچشم تاریخ میگردی؟'️ 1.9 شاخ تیکه دار حقیقت مغرور انگیزشی