اَز سَرِتَم زیادی بودَم،اینو اَز اِنتِخابای بَعدیت فَهمیدَم:)️ 5.0 غمگین تنهایی نامردی لاشی عشق یک طرفه
اگه،می خوای بری در بازه. :))))️ 4.1 𝓲𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓪𝓷𝓷𝓪 𝓛𝓮𝓪𝓿𝓮 𝓣𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓻 𝓲𝓼 𝓸𝓹𝓮𝓷 غمگین تنهایی خسته لاشی عشق یک طرفه