فقط اونجایی ک یاس میگه🥃
نمیدونم چ قسمتی بود ک نصیب من شد
شاید بگی مگه من گفتم اسیر من شو
نه ولی چرا طلوع و غروبش کردی اگه قرار بود بری پس چرا شروعش کردی ️
نمیدونم چ قسمتی بود ک نصیب من شد
شاید بگی مگه من گفتم اسیر من شو
نه ولی چرا طلوع و غروبش کردی اگه قرار بود بری پس چرا شروعش کردی ️
4.8
غمگین بهترین ها لاشی کارما موسیقی