خودت را تمام نکن برای کسانی که
ظاهراً رفیقند و باطناً رقیب...!
گران ترین عشق هارا در ارزان ترین دلها می جستیم
چه اشتباه بزرگی!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ˙ ˙ما کسی رو خط نمی زنیم مشکل خودشونه ڪ جوهر پس میدن ๛☠☣
️کافیه جایِ زخمتو بدونن؛ بانمکترین آدم دنیا میشن...
️
زیادی صاف نباش اداماتوجاده های صاف بیشتر لایی میکشن😏
️¸„.-•~¹°”ˆ˜¨گور بابای اونایـےکه
وقتـے خوشن “میس کالشونیم”
وقتـے تنها میشن
رـفیق فابشونیم ! ☠♾
وقتی اشغال ها رو میزاری جلو در هر دیقع میری
بهشون سر میزنی ؟!! که در چه حالی هستن ؟!!
مسلماً نههههه!!!! پس از پیگیری کردن افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار 😑 چون دیگه ارزشی برات ندارن 🌟😌🤏🏻
ما از حریفامون نباختیـم،
یارامون گُل بِه خُـودی زدن😏
همیشه اونی که روحتو نوازش میکنه مهمه...
اونایی که جسمتو نوازش میکنن فقط دارن مصرفت میکنن :)
همیشه لاشی ترین رفیقام پند آموز ترین
استوریا رو میذارن ...
آشغال ما که میشناسیمت :)
حالا بگذریم که خودشونم برا اثباتش تلاش میکنن...
️
روش تاثیر بزاره که دیگه اون احمقِ سابق نباشه!️
از درد دلامون یه اسلحه بسازه و به خودمون شلیک کنه..️
خنده هامو ازم گرفدی لاشی حواست هسد .؟🍂😒🖕🏿
هنوز صدات تو گوشمه دوست دارمایی که میگفتی همه و همه مثل خنجر تو قلبم فرو میشه و تو بیشتر لاشی بازی میکنی😹💔🙊
️نصف شب زد ب سرم منم مث خدت لاشی بشم ...◉‿◉
️منم درستع خواستم از خدا یه جا تورو .......!
ولی با همه اینا بازم بزار برو ...هه...!
تو هیچوقت
نمیتونی پادشاهی رو با کسی بسازیی
که هنوز مشتاق توجه اهالی دهکدست!
بال و پر دادن زیاد به آدمها
توهم پرواز میدهد...
توو دلم خونه نمونده واسه قلب بی ثباتت:)🎶❤
️آدما هم همینن ... ️
هَوَلا خوب بلد بودن ادای مغرورا رو در بیارن(:️
▪زیـست شناس نیستم ولی عجب جونوری هستی》▪
️فِرِشُتِهِ خْوْبِیـ هٍ نَبْوٌدَمّ
وَلِیّ قُوِلٓ مِیْدَمَـ شـِیْطٰاٰنِ خُوِبِیُ
بٰاٰشَمًٍٍْ 😌😏
رو پاکت سیگار بنویسید دوست دارم ، همه ترکش میکنن :)
️