ʟɪғᴇ ᴏɴ ᴡᴏʀᴛʜʟᴇss ᴘᴇᴏᴘʟᴇ
ʟɪғᴇ ᴏɴ ᴡᴏʀᴛʜʟᴇss ᴘᴇᴏᴘʟᴇ
𝗬𝗢𝗨 𝗪𝗘𝗥𝗘𝗡'𝗧 𝗥𝗘𝗔𝗟 𝗙𝗥𝗜𝗘𝗡𝗗𝗦
YOU NEEDED ME FOR YOUR
PROBLEMS!
مطمعن شو که دیگ بهم نیاز نداری...!️
𝐴𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢 𝑀𝑖𝑠𝑡𝑟𝑒𝑎𝑡 𝑀𝑒»
تا یادم باشه که لاشیا منقرض نشدن️
𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐘𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐦𝐞 𝐓𝐨 𝐌𝐲 𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐈
𝐑𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐏𝐚𝐥𝐭𝐫𝐲 𝐏𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐀𝐫𝐞𝐧'𝐭
𝐄𝐱𝐭𝐢𝐧𝐜𝐭 𝐘𝐞𝐭
گند میزنه به یه عطر ۶ میلیونی...
حواست باشه با کیا میشینی!!!️
ʀᴜɪɴs ᴛʜᴇ sᴍᴇʟʟ ᴏғ ᴀɴ ᴇxᴘᴇɴsɪᴠᴇ
ᴘᴇʀғᴜᴍᴇ, ᴡᴀᴛᴄʜ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴡʜᴏ
ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ғʀɪᴇɴᴅs ᴡɪᴛʜ
ولی نه در حد حاملگی :)️
خیلیهاتون دشمنید،
زورتون نرسیده، دوست موندید!
😒😌
#تیکه 😹
به بعضیا باید گفت:
آرومتر برو تا شعورتم بهت برسه 😹
شـیرغران عشق آهو در دل داشت
آهو هوس سگ صفتان در سر داشت
حکایت خیلیاست :)
ما که یه دیوار ریخت رو سرمون حالا یه آجرم تو پرت کن ، چه فرقی داره؟! :)🌵
️فقط ویترین خوبی باش..
این روزا دیگه هیچکس به ذات و دله پاک کاری نداره... :))
♧🍮 بعضی وقتا تنها بودن خیلی
بهتر از بودن با ادمای فیکه. 🌈★
𝖘𝖔𝖒𝖊𝕿𝖎𝖒𝖊𝖘 𝕭𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖆𝖑𝖔𝖓𝖊 𝖎𝖘 𝖒𝖚𝖈𝖍 𝕭𝖊𝖙𝖙𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖆𝖓 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖋𝖆𝖐𝖊 𝖕𝖊𝖔𝖕𝖑𝖊.
یه مشت لاشی جمع شدن از عشق میگن
این وسط اسم لجنه ک بد درفته :)
چیزی که سمت چپ سینه یسریاست
قلب نیست، فرودگاه بین المللیه :)
ولی رفیقامون تا وقتی رفیقاشون نیستن رفیقامونن :)
️🖤
➖🤍⃟دلتو دریا نڪن میشاشن توش !
«🦋» قلبآبےیخے
🖤
Ꭰᕝᔈᕪᐪᐤ Ꭰᣔᣴᶣᣜ ᣕᣚᣕ Ꮇᐠᣵᑋᣔᣵᑋᣕ ᐪᓑᣵᑋ !
به آدم مظلوم میگین پَخمه
به صبور میگین بی بخار
به مهربون میگین اُسکُل
اینگونه گند میزنین به انسانیت!!
"خر خودتی" هایی که تایپ شد
اما فرستاده نشد :) ️
به بعضیام باس گفت اشتهاتونو کم کنید انقد شکست عشقی نخوࢪید!
️از ما که هیچ
از خود خجالت نمیکشی که تنت بوی چند نفرو میده؟
چیزی که باعث عذابت میشه حرفها نیستن آدمهایی هستن که اون حرفها رو میزنن!
از رفیقان گله ای نیست...
گَر هست؛ دگر حوصله ای نیست:)💔
دنیا پر است از هیولاهایی با چهرههای
دوستانه و فرشته هایی با چهرههای پر از زخم!
تجربه نشون داد مدرکِ تحصیلی که هیچ، حتی بعضی وقتا بالا رفتنِ سن هم شعور نمیاره :)
️
بیشــعوری یعنی :
لطف دیگران را وظیفهی آنان پنداشتن :)