یه روانشناسی میگفت: یهحقیقتی وجود داره، اونم اینه که شما همیشه آدم خوب داستان نیستید. چون زخمی که خوردید رو یادتونه ولی ضربههایی که زدید رو یادتون میره!💔🚶🏼♀️️
ما رشد میکنیم، از همونجا که زخم خوردیم🙂🖤 ╰┈• ⎇ ️