قانونِ شيمى🧪⚗️ ميگه اگه شما در يك حلّال، بيشتر از ظرفيتش حل شونده بريزيد اون محلول « سیــــر » ميشه و اصطلاحاً حل شونده رو بالا مياره... آدما هم همينن، اگه بيشتر از ظرفيتشون براشون زمان بذارى تورو پس ميزنن و خوبياتو بالا ميارن رو صورتت...!️
علت این که حــال بعضی از ماها تغییر نمیکنه ؛ به خاطر اینه که مبتلا شدیم به دوستانی که نقش قَطـارِ شَـهرِ بـازی رو دارن 🚊🎡 سر ما رو گرم میکنن ولی ما رو به جایی نمیرسونن 🎭 یعنی خاصیتی ندارن ...️