همه انسان ها نابغه هستند، اما اگر برای سنجش میزان نبوغ یک ماهی، توانایی او در بالا رفتن از درخت را ملاک قرار دهید، آن ماهی در تمام مدت زندگی اش حس خواهد کرد که یک احمق است. “آلبرت انیشتین”️
·.¸¸.·♩♪♫ ـבلم تنگ است از این בنیا... 🕊💔 چرایش را نمیـבانم! من این شعر غم ا؋ـزا را... 🕊💔شبے صـבبار میخوانم... چـہ میخواهم از این בنیا... 🕊💔 از این בنیاے ا؋ـسونگر قسم بر پاڪے בریا... 🕊💔جوابم را نمیـבانم! بهارزنـבگانے را... 🕊💔 چنـבین بار بوییـבم... ڪنوט با غصـہ میگویم 🕊💔خـבاونـבا پشیمانم... ـבلم تنگ است از این ב️