آغاز کُنبی من هی ناز کُنبی من..:)️
5.0
فارسی
میفهمیدم، خودمو میزدم به اون راه .
️همه برن به درک
وقتی ط پیش من هستی:)
بقیه رو می خوام چیکار؟!
چه خواهش ها
در این خاموشی گویاست
نشنیدی؟
هوشنگ ابتهاج
️« اَز پَسِ نبودنت برنمیام..! »
️○━━ ⁱ ᶜᵃⁿ'ᵗ ᵗᵒˡᵉʳᵃᵗᵉ ᵘʳ ᵃᵇˢᵉⁿᶜᵉ━───⇆
⠀
و دیگر کسی نبود که او را بلد باشد...
️- اگہ تو میتونے دآشتہ بآشیش پس من نیآزے بهش ندآࢪم 😹➰
️ما به این ندیدنا،به این نشدناوبه این نرسیدنا بدجوری عادت کردم😂🚶
️میدونی آرزوی هیچکی نباشی یعنی چی؟؟؟
️⦳ این روزا باید دل شکست تا همه بفهمن دل شکستن چه مزه ایهـ◉-◉๛↻
️