یک نفر نیست ؟ مرا قسمت ت گرداند ؟
کار خیر است اگر !
این شهر مسلمان دارد :)
هنو بغض تو گلو منه .....!
چ زشت ,,,,, :)
شاملو چه زیبا گفت:حوصله ات که سر می رود؛با دلم و دوست داشتنم بازی نکن...من در بی حوصلگی هایم،با تو زندگی کرده ام:))
️وقتی میرم تو فکرت،هیچ تضمينی نیست زنده بیرون بیام(:)
️وگرنه تو خوشی عاشق و متعهد بودنو همه بلدن ️
فِـشارِ قَـبرُ تَرجیحـ میدَمـ
بهـ فِـشارِ قَـلـب...🥀🖤
وقتی ک گفتم برو .....
هیچ وقت فکر نمیکردم ک تو حتی فکرشو بکنی ....😅💔
پایه کسی بمونیدک از غرورش مهم تر باشید .؟.
️بـِبـین👀اِیـن،دُنـیـآ🌎دآرِ ܩُـڪـآفـآتِـہ🚬ّیـِـہ رُوزے🎞ܩِیـآد،ڪـِـہ دِل🖤تَـنگـے،ܩَقـصَـدِشُـو🎭 عَـوضـ ܩـیــڪُنـہِ🥀
ـ٨ـﮩـ۸ـﮩـ٨ـﮩـ۸ـﮩ↻
ʟɪᴠᴇ,ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴘʀᴏᴄʀᴀsᴛɪɴᴀᴛᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ
شكستن دل، مثل شكستن استخوون دنده ست، از بيرون همه چيز عادیه، اما هر نفسی كه میكشی، درد میكشی..
️خّــوّدّم خـواسـتَّـم بــا تَّـمـlم وجـّود
بــl تـّویـے ک نـَّبـود عـاشـِقـّم
عّــاـشـقّانـِه
بِـمـlنـَمــ ـ٨ـﮩـ۸ـ═🚶🚭
دو تا خط موازیِ بی سرو تَه کہ بہ هـ💔ـم وصل نمیشن. . !
️چجوری آن همه عواطف و خاطرات را قورت دادی؟
هسته ی آلبالو که نبود .️
جان به جانم بکنند،من دلم
پیش همانیست که نیست. .💔
تو هیچوقت نبودی،
من چرا همیشه میترسیدم که از دستت بدم . .(:🖤
دردلمخواستنمرگکسینیست! ولیایکــاش هرکسبهتودلبستبیایدخبرش🙂💙 #عاشقانه
️حرف دلتو الان بش بزن صب بگو مَست بودم نفهمیدم چی گفتم:)
️گر دعایی دارد این دارد
ڪه یا رَب!
مهربان گردان دل نامهربانش را...️
شعـر من بۍتو به آن قسمت شادش نرسـید…️
حیفه تو ، حیفه عشقِ ما
شُدي دوست داشتني ترین اِشتبام..🍃!️
⠀𝑇𝘩𝑖𝑛𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑂𝑓 𝑈..💚
⠀ ᴏᴘᴘᴏsɪᴛᴇ ᴏғ ʟᴏᴠᴇ ɪs ɴᴏᴛ
⠀ ʜᴀᴛʀᴇᴅ , ɪᴛ ɪs ɪɴᴅɪғғᴇʀᴇɴᴄᴇ