احساسات که بمیره دیگه مهم نی بعدش
کی میاد و چقدر دوست داره ؛ تو دیگه اون آدم قبلی نمیشی ...
مغرور نشو برای من بی انصاف !
من کوه غرور بوده ام ،
قبل از تو ...
کآشخاطِراتِتَمرَفدَنبَلَدبودَن!••͜
ᴋ̸ᴀ̸Ꮥ̸ʜ̸ᵏᵠᵃᵗᵉʳᵗᵉᵗᵐʀ̸ғ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸ᵇˡᵃᵠʙ̸ᴜ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸•͜•
میگیعآشِقَمیچِہحَرفآمیزَنی••͜[💔⃟🐾⃟✨]
من هنو یادم نرفته میگفتی دوست دارم و بعدش رفتی🙂💔
️هنوز صدات تو گوشمه دوست دارمایی که میگفتی همه و همه مثل خنجر تو قلبم فرو میشه و تو بیشتر لاشی بازی میکنی😹💔🙊
️عاشق صدایِ قدمات شو وقتی که داری از چیزی که
واسه تو ساخته نشده بود دل میکَنی و میری...:)
+میدونی چی خیلی سخته ؟
_چی ؟
+این که حس کنی به زور داره جوابتو میده :)
منم درستع خواستم از خدا یه جا تورو .......!
ولی با همه اینا بازم بزار برو ...هه...!
من به یک آغوش واقعی احتیاج دارم...:)
️i need a real hug
انقدر خودتونو بالا بکشید
تا برای همه آرزو بشین
و برای اون کسی که ترکتون کرده حسرت...
تو هیچوقت
نمیتونی پادشاهی رو با کسی بسازیی
که هنوز مشتاق توجه اهالی دهکدست!
بال و پر دادن زیاد به آدمها
توهم پرواز میدهد...
و شاید مرگ برای من
نوازش موهای تو توسط دیگریست..!!
سعدی️
مهم نی چقد دوری مهم اینه همیشه تو فکرمی:)..♡
️ب شـوق ایـنـکـح ط خـابـمـی هـر شـب مـیـخـابـم(:
️↵ من کہ دل داده طُ بودم طُ دل داده کی بودئ...؟
️اینایی که دوصتون دارنو عز کجا میآرین.؟.
️نصف قلبم برای #طُ ؛ نصف دیگش فدای #طُ . ..
️با خدا گفتم🤲🏻
تو که میدونستی میزاره میره🏃♂️...
پس چرا گذاشتی بیاد تو زندگیم😟
خدا گفت: ....
انجور که اون میگفت،عاشقتم
منم باورم شد😔
من نمیتونم با هیچ آدم دیگه ای احساس خوشبختی بکنم تا وقتی که تو برنگردی.
️وقتی دلتنگ باشی هزاربارم از این شونه به اون شونه غلت بزنی، این شب صبح نمیشه!
️•نَفَصتَنگـی•قَلبدَرد•جیغکِشـیدَنمَغزِت
•یِعحِصشیرینودِلچَصبمِثلپآرِعکَردَن
•رَگدَصتِتبآدَندونآت
•یِعچیزیمِثلکَندَنتَکتَکتآرموهآت
•یِعحِصقَشَنگمِثلکوبیدَنخودِتبِعدر
•ودیوآر....
•کِشیدَنصیگاروچتکَردن
•کوبیدَنمُشتآمبِشیشِعهآ
•#نَبآشیاینآسکِعبِهِمآرآمِشمیدِ
گاهی همین رفتار سردت روی زمستان را کم میکند 🕸🥂🖤
️همه برن به درک
وقتی ط پیش من هستی:)
بقیه رو می خوام چیکار؟!
دیدی گفتم یه روز می ری!؟
دیدی گفتم دوسم نداری!؟ دیدی تنهام گذاشتی!؟
دیدی حق با من بود!؟🙂