ʜᴀs ᴄʀᴇᴀᴛᴇᴅ ᴀ ʙʟᴏᴏᴅ ᴄʟᴏᴛ ɪɴ
ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ
من شاید یه ستاره رو از دست بدم، ولی تو یه کهکشانو میبازی!️
ℑ 𝔪𝔞𝔶 𝔩𝔬𝔰𝔢 𝔞 𝔰𝔱𝔞𝔯, 𝔟𝔲𝔱 𝔶𝔬𝔲 𝔴𝔦𝔩𝔩 𝔩𝔬𝔰𝔢 𝔞 𝔲𝔫𝔦𝔳𝔢𝔯𝔰𝔢!
فاصله دلیلی برای خیانت کردن نیست!️
Distance is not a reason to cheat!
یه آدم دیگه ست ^‿^💜🎆 › •️
صدایم کن.️
فراموش نشدنی های زیادی بجا گذاشته ..:)️
هرکس خود داند و خدای دلش که چه دردی است در کجای دلش ،….
️اگه حرفایی که با تو تو دلم میزنم رو الان به زبون بیارم یا تورو میارن پیشم یا منو میبرن تیمارستان... :)
️بُگذار تا بَهایت را پرداخت کنند
آدمها چیزهای مُفت را مُفت از دست میدهند.️
تا خودتان را پیدا کنید !
👤ژان پل سارتر️
جا را برای آمدن آدمهای بهتر باز میکند.
👤ژوزه ساراماگو️
ماه به من گفت چرا وقتی بهت اهمیت نمیده ترکش نمیکنی؟ گفتم مگه وقتی نمیدرخشی آسمان تو را ترک میکند:)
️از من دوست داشتن..
برکت ازین بالاتر!!️
چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️و چقدر کم در کنارم زندگی کردی...
️.
♡یادِ رُخسار ٺـو را
در دل نهـان داريم مـا...
شهر پُر از آدمایی که
دلتنگیهاشون یک طرفهست!
فرقی نمیکند داشتنت چقدر محال باشد...
دوست نداشتنت نشدنی ترین کار دنیاس🙃
مَنبَعدِطُپِـیکبالانِمیرَم..🍷
یادِچِشاتڪِهمیوفتَمخودبِهخودیمَستَم:)✨
کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود،
یک نفر باید زلیخا را بیاندازد به چاه..!
سهم ما در وسط معرکهی عشق چه بود؟
غم و دلتنگی و حسرت همه یکجا با هم
️