هنگام وداع تو
از غرورِ زیادی چشمانم خیس نشد
ولی دلم خون گریه میکرد...
یک نفر یک خبر از یار ندارد بدهد؟
دل ما خیلی از این بیخبری سوخته است.
|
بعضی پُست ها بهونست
تا به یه نفهم بفهمونی واسه
طُ
حالم بده
سیگار آخرین انتخاب دختری بود که همه چیشو به یه نَفر باخت(:
️یه لخته يِ خون! »️
ʜᴀs ᴄʀᴇᴀᴛᴇᴅ ᴀ ʙʟᴏᴏᴅ ᴄʟᴏᴛ ɪɴ
ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ ☁️🪲
🗯 فرید صارمی
دقیقه به دقیقه
قفل گوشی تلفن هایمان را
باز و بسته می کنیم!
ولی به اطرافیانمان
وانمود ميكنیم
داریم ساعت چک میکنیم!
منتظریم، می فهمی..!؟
اوُنیڪه آخَر داستـٰان، براے تـوُ میمْیرهِ منَم...
️حرامش باد انکه به ارزوی من میرسد...
️جدایی آن جاست
که تو
دیگر از گفتن حرف دلت
دست میکشی...
دوست داشتنای مجازی یا همون "لانگ دیستنس " اینجوریه که
یه تیکه بزرگ از قلبتو کیلومتر ها اونور تر جا گذاشتی و همیشه دلتنگی :)
شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینجور نوشت ،
هرگلی هم باشی
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست . 💔🥀
از هیتلر پرسیدند :
چرا میان جنگ و عشق
جنگ را برگزیدی ؟
پاسخ داد :
در جنگ یا زنده میمانی یا میمیری
اما در عشق
روزی هزاربار میمیری و زنده میشوی ! 💔
چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️مرهم زخمهای کهنه ام
کنج لبان توست …!
بوسه نمیخواهم، چیزی بگو!:)
وقتی که جناب شجریان میگه:
"شب که می رسد از کناره ها گریه
می کنم با ستاره ها"
ای دل که بي گدار به آب نمیزدی
بي قایق میان دریا چه میکنی ؟!(:
تو فراموش شده ترین اتفاقی هستی که به یاد می یارم.....
️خود حضرت #حافظ هم ميگه:
"اشك من رنگ شفق يافت ز بی مهری يار"
اونوقت بعضيا ميگن مرد كه گريه نميكنه!
من هرگز از دوست داشتنت دست نکشیدم
فقط وقتی دیدم که تو اهمیتی نمیدی،
دیگه ابرازش نکردم!
درمون بوده! »️
ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴀ ᴘᴀɪɴ
بی انصافیه
تو بلدی چجوری اشکم رو دربیاری
وقتی که با اون چشمان اقیانوسی بهم نگاه میکنی....⛵
No fair
You really know how to make me cry
....🌈When you gimme those ocean eyes
ɪ ᴡɪsʜ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ's
ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ
🧠 عقل: اون حتی براش مهمم نیست :))️
Mind: He doesn't even care.
ك ᴄᴜᴛ میشه یه جا دیگه ᴘᴀsᴛᴇ میشه..!️
ᴛʜᴀᴛ ɢᴇᴛs ᴄᴜᴛ, ɢᴇᴛs ᴘᴀsᴛᴇᴅ
sᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ ᴇʟsᴇ..!