نگرانم اگر من نباشم، کسی را نداشته باشی که
با وجود رنجاندنش باز دوستت داشته باشد.🙂
مـن فـدای خـنـدیـدنـت دلـبـرم!):
️_𝗠𝗮𝗻 𝗙𝗮𝗱𝗮𝘆𝗲 𝗸𝗵𝗮𝗻𝗱𝗲 𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗹𝗯𝗮𝗿𝗮𝗺_
غرق شدم در اشک های
چیکده از چشمهایم...
برای خندههای تو، صدای تو،
دلم تنگ است
اگر چه با خیالت،
لحظه لحظه گفتگو دارم …
️
ای مهربان من
تو کجایی و من کجا..؟!️
چشم نمی غلتید اشک
آخرین تصویر او
در چشم هایم تار بود
#سجاد_شیرازیان️
غمگینترین نوعِ دوست داشتن
این است که بگویی سلام؛ خوبی؟
من هم خوبم...
اما نگویی دوستت دارم.
نتوانی که بگویی...
نباید که بگویی!
#پریسا_زابلی_پور
️
مهرت که به ما نرسید
آبانت هم به غم گذشت
دوست داری
آذَرت را
چگونه ببارم ...؟!
#مریم_قهرمانلو
️
یک ممنوعه ای!
یک "نباید"...
اما نمیدانم
این را به روح سرکشم
چطور بفهمانم،
تو میدانی؟
#یاسمن_فاطمی_نسب
️
براے دیگران ماندی!
و من با بغض میگویم،
خلاےق را هرچه لایق!️
روباه : اونا هم منتظرن بیاریشون وسط که برن!️
میفهمیدم، خودمو میزدم به اون راه .
️من هرگز از دوست داشتنت دست نکشیدم، فقط وقتی دیدم که تو اهمیتی نمیدی، دیگه ابرازش نکردم.
️I never stopped loving you but since you don't care i just stopped showing it :) 🌵
نگرانم که به تو هدیه کنم شعرم را
و تو آن را به کسی ...
وای ولش کن اصلا
هنرش را ندارم که فراموشت کنم!
دلت قرصِ قرص
من هیچ وقت هنرمند نخواهم شد ...
•| ابراهیم عسکری
️از لحاظ روحی نیاز دارم که یه نفر مث تتلو بهم بگه: "شکستی؟ حالت بده؟ بیا میکنم دلتو باند پیچی من:)"
️زمین گرده
آخرشم میوفتی بغل خودم..
بغض من گریه شد و راه تماشا را بست ...
نباشی
شب است و
یک خیابان بیانتها از خیال ...
دلبر !!!
کی وقت کردی اینقد دلبرانه بد باشی :)
️️
ʙᴜᴛ ᴍʏ ᴄᴏɴᴅɪᴛɪᴏɴ ɪᴛ's ʙᴀᴅ
𝗪𝗜𝗧𝗛𝗢𝗨𝗧 𝗬𝗢𝗨
نظری کُن ای توانگر، که به دیدنت فقیرم...
خیلی قشنگه که آدم فقیر دیدنِ کسی باشه!
🎻🤍️
یا به جان جفتمان من هم بلاکت میکنم..♥️️
دیگر میدانم هیچکس
بهسانِ داستانها معصوم نیست!
دوست داشتن "درد" دارد
و "رفتن"
جزئی از رابطهها شده است.️
«نمیدانم
ما كه نداشتیم!
اما داشتنتش باید
چیزِ خیلى قشنگى باشد...»
همین!️