شازده كوچولو پرسيد: با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟ روباه جواب داد: اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش بعد غمگين شو! بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد توهم مالك بودن !️
خیلی چیزا بعد تو دیگه تکرار نمیشه مثلا شوق بعد از دیدنت ذوق بعد از پیام دادنت لرزش صدام وقتی باهات حرف میزدم تپش قلبم وقتی تنها میشدیم و انتظار میکشیدم سر صحبتو باز کنی آره، با رفتنت خیلی چیزا رفت بعد تو خیلی چیزا تکرار نمیشه...️