انقدر دوست داشتم جز تو چشمم چیزیو نمیدید، سرمو پایین گرفتم و فقط زمینو نگاه کردم ، اونقدری که زمین فکر کرد عاشق اونم و منو بغل کرد . فقط .. نفهمیدم عشقت منو زمین زد یا .... زمین خوردم چون نگاهمو به جز تو حتی به زمین دادم . ️
افسوس! در تمام دنیا فقط یک نفر را عمیقا دوست داشته باشی، با تمام وجودت به او عشق بورزی، رو به روی تو نشسته باشد، تو را ببیند و نگاهت کند، با تو حرف بزند و به سوالاتت پاسخ دهد اما تو را نشناسد، دردناک است.. -ویکتور هوگو️