نوشته بود اگر یه کتاب بنویسی راجع به کسی که عاشقش بودی و بهش نرسیدی، صفحهی آخرش چی مینویسی؟ یه نفر نوشته بود: خیالِ بودنت به وسعتِ یک کتاب شد؛ اما اندوه نبودنت در یک جمله خلاصه میشود "تو متعلق به من نیستی..."️
#ببخشید که اذیت کردم:) #ببخشید که مزاحمت بودم:) #ببخشید که دردسرت شدم:) #ببخشید که همش نگرانت بودم :) #ببخشید که برات مهم نبودم:)) #ببخشیدکه فکر میکردم با همه فرق داری:)💔