میگم نکنه یکی بیاد برات بهتر از من بنویسه و منو یادت بره، هان؟ نکنه بلد تر باشه تو رو؟ نکنه قشنگ باشه دلت بلرزه؟ بیاد دستاتو محکم بگیره؛ خلاص شی از فکرمن؟ نکنه اصن منو یادت بره!؟ نکنه برات بیشتر از من ضعف بره تو بیشترشیفتششی.؟ نکنه بهتر از من باشه و حسابی و جدی باشه! همونجوری که تو دوست داشتی... نکنه عاشقش بشی؟🥺️
میدونی دوست داشتن ی طرفه چطوریه؟ اینجوریه که طرف داد میزنه دوست نداره.. ولی تو به این فک میکنی وای چه صدای قشنگی داره بعضی وقتا دلش میسوزه بت محبت میکنه ولی تو میگی چه مهربونه گاهی وقتام تو چشات زل میزنه بفهمی باید تنهاش بذاری ولی تو محو قشنگی چشاش میشی آخر قصه ی این عشق ی طرفه ام دستاش هیچوقت سهم تو نمیشه ولی حسرتش ی عمر باته :)🖤️
در اساطیر یونان، افسانهٔ پیگمالیون نشان میدهد که ...
فداکاری در عشق؛ مردن برای ماندن دیگری:
در اساطیر یونان، افسانهٔ پیگمالیون نشان میدهد که عشق میتواند حتی مرگ را به چالش بکشد. اما در روانشناسی مدرن، الگوی 'فداکاری خودویرانگر' در روابط ناسالم مشاهده میشود. آیا عشق واقعی نیاز به نابودی خود دارد؟
ت واسه اون حس قشنگی ک بت داشتم زیادی بی لیاقت بودی .️