افسرده ام اما تو گاهی صحبتم کن، من درد ها دارم کمی هم طاقتم کن، در سر شلوغی هایِ بسیاری مرا هست دستی بکش بر شانه هایم خلوتمکن من ماهِ بی نورم میانت آسمانا! گاهی به بزمت با رقیبان دعوتم کن یک عمر با تلخی مرا با خود کشیدی! یک بار هم آن روی خوش را قسمتم کن پیشانیامراخطبهخطبگشای ایدوست، یک چینِ دیگر بیشتر بر صورتم کن . . قلبی که غارت برده ای از من حلالت برگرد جانی مانده از من راحتم کن!🩶ՙՙ ️