اون حس ذوقی که یهوی بخاطر نوتیف پیامت داریم یا اون لبخندم موقع چت با تو که هیچ جوره بسته نمیشه و در آخر بعد چند روز پیام میدی و من میگم بلاخره .... و اون ساعت ها چت کردنه میدونی من با دنیا عوضش نمیکنم :)) ️
- کشتهام احساس را تا دل نبندد پای تو ، تا نشیند هی نگوید قصهی زیبای تو ..! زیر خرواری ز خاک و خاطره با خون دل ؛ زندهزنده دفن کردم، عشق را هم پای تو : )! قاتل و مقتول این جرمی ك رخ داده منم ، پای منتاوان این ، اما گناهش پای تو . . )!️