جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن شاد / متن کوتاه شاد مناسب بیو و کپشن | پیشنهادی |

2820 پست
متن شاد کوتاه و شاد بودن زیبا دخترونه و پسرانه مناسب بیو پروفایل و استوری بصورت فارسی و انگلیسی با ترجمه از بزرگترین سایت متن کوتاه ایران
شاد - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ﮔﻮﮔﻞ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺬﺍﺭﺣﺪﺍﻗﻞ 2 ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻤﻮ ﺗﺎﻳﭗ ﮐﻨﻢ ﺑﻌﺪ
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﺁﺑﺮﻭ ﺣﯿﺜﯿﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ همه ی دوستام🤣😂🤣😂😂🤣😂😂️
3.5
طنز شاد مغرور
نصب برنامه اندروید تاوبیو

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید.

4.5
غمگین شاد سرباز
بهش‌گفتم‌اندازه‌آهنگ‌اینگلیسی‌دوست‌دارم‌
اما‌من‌فقط‌اهنگ‌فارسی‌گوش‌میدادم😂💅🏻️
4.0
طنز شاد متفرقه
مشابه ها
آدم که منطقی باشه ،
میفهمه عشق و دلتنگی برا ادمای بی ارزش کار مسخره ایه
میره به پوستش ، موهاش ، صورتش ،درساش،ورزشاش و کارای مهم اهمیت میده
آره گرل 🎀💅🏻️
4.4
دخترانه موفقیت زندگی شاد مغرور
رفته بودم سینما ،فیلم اکشن بود ،

دو نفر خفن دارن همدیگه رو تو آشپزخونه میزنن ، یکی با قمه یکی هم با اره برقی اون یکی سر اون یکی رو قطع کرد !!



اینم عکس العمل دختر ردیف جلویی:

وااااای سارا چه کابینت های قشنگی...😂️
3.6
طنز شاد
سال نوی ۱۴۰۲ فرا رسیده و با آن همه امیدواری‌ها و شادی‌ها. از طرف کانال موزیک ترکی، سال نو را به شما و خانواده‌تان تبریک می‌گوییم. امیدواریم که در این سال، به همراه آهنگ‌های زیبا و شنیدنی کانال ما، لحظاتی پر از خوشی، سلامتی و موفقیت را تجربه کنید.🌹♥️️
4.1
"1402 Yeni yılı geldi ve umut dolu tüm sevinçlerle birlikte geldi. Türk müzik kanalı olarak, yeni yılınızı ve ailenizi tebrik ediyoruz. Bu yıl, kanalımızın güzel ve dinlenebilir şarkılarıyla birlikte, mutluluk, sağlık ve başarı dolu anlar yaşamanızı umuyoruz. 🌹♥️"
موفقیت مناسبتی زندگی شاد عید
5 مین صداشو میشنوی 23 ساعت و 55 مین خوشحالی ...:)️
4.4
شاد
جواب ناشناس قبلی:
حال بد من تمومی نداره عمویی؛شاید یک روز خوب بشم یا شاید هیچوقت دیگه خوب نشم!دیگه هیچی نمیدونم!من نمیخوام تو رو هم ناراحت کنم و منم خیلی وقته میشناسمت و میدونم جه ذاتی داری و کی هستی خیالت راحت و نگران نباش ولی سعی خودم رو میکنم که حال خودم رو بد نکنم و خوب بشم
مرسی ازت گلم بابت همه چیز
🤍🫀🤌🤝✨️🥹️
4.6
عاشقانه رفاقتی آرامش دختر شاد
# میـــڪَم خیـلی وقتـه زنـدڪَیــ↻ـم یـڪنـواختــ↻ـ شــده ... 😐
# وقتــ↻ـ اش چنـد تـا تصمیــ↻ـم اشتبــاه بـڪَیـرم ... 🫡🤣
3.6
شاخ شیطنت حاضر جوابی شاد پسرانه
تنها، کسی که حد اعلای بدبختی را شناخته باشد
میتواند حدِ اعلای خوشبختی را نیز درک کند؛
می‌بایست انسان خواسته باشد بمیرد،
تا بداند زنده بودن چقدر خوب است...
پس
"زندگی کنید و خوشبخت باشید..."✨️

📕 کنت مونت کریستو
✍🏻 الکساندر دوما️
3.2
فلسفی روانشناسی شاد خدا انگیزشی
خدایا شادمون کن از همون شادی ها که قند تو دلمون آب میکنن از همون شادی ها که باعث‌ میشه حتی ترک روی دیوار هم به چشممون قشنگ بیاد از همون شادی ها که باعث میشه چشمامون برق بزنه و بخنده خودت بهتر میدونی شادی از ته دل یعنی چی همون جوری شادمون کن 💚️
3.3
موفقیت بهترین ها شاد انگیزشی
بهترین‌حس؟!
-نزدیک‌شدن‌‌به‌ماه‌مهر‌.؛

✞.مُردِه مُتَحَرِک.✞️
4.9
پاییز شاد

گر یک نفست به زندگانی گذرد مگذار که جز به شادمانی گذرد

4.8
شعر شاد
امیدوارم زندگیت بشه عین آهنگ مورد علاقت ، امیدوارم که هيچ‌وقت دلت رو نزنه .️
3.9
I hope your life becomes your favourite song , I hope you never get tired of it .
انگلیسی مهربانی شاد موسیقی

قدیمیا میگفتن به هرچی بخندی سرت میاد ولی ما هرچی به سرمون اومدخندیدیم💔

4.8
غمگین شاد انگیزشی
‏رفیقم رفته برای آزمایش اعتیاد تست داده





یارو تو جوابش گفته داداش شما قاطی مرفین یه ذره ادرار هم مصرف کن، هیچی ادرار تو مرفینت نبود😐😂
3.9
طنز شاد
پروفسور حسابی می گفت؛
لذت بردن را یادمان ندادند!!!

از گرما مینالیم،از سرما فرار میکنیم.
در جمع از شلوغی کلافه میشویم.
و درخلوت از تنهایی بغض میکنیم.
تمام هفته منتظر رسیدن تعطیلی هستیم
و آخر هفته هم بی حوصله ایم...
همیشه به انتظار به پایان رسیدن
روزها هستیم
که بهترین روزهای زندگیمان بودند.
زندگی همان لحظاتی بود که
میخواستیم بگذرند..
ولی ما همیشه به چیز دیگری فکر میکنیم
بی آنکه بدانیم این روزها تکرار نمیشوند

─┅─═️
3.2
طنز شاد
🤣ﯾﻪ دونه ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ؛ شد 11000 ﺗﻮﻣﻦ !

پوستشو کندم گذاشتم رو ترارو وزن کردم .

ﻭﺯﻥ ﭘﻮﺳﺘﺶ در 11000 ضرب کردم بعد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﮐﻞ ﻣﻮﺯ کردم ؛

ﻗﯿﻤﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ شد 4500 تومن !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ؛ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ !!!!!!!🤣️
3.6
🤣 bought a banana; it cost 11,000 tomans!

I peeled it, put it on the scale, and weighed it.

I multiplied the weight of the peel by 11,000, then divided it by the weight of the whole banana;

The price of the peel was 4,500 tomans!

Nothing else; I ate the peel too!!!!!!!
🤣
طنز کسب و کار شاد