محبت زیــادی نکن... آدما وقتی زیـادی براشون خوبی میکنی، کمکم یادشون میره چی بودی و چی دادی. فکر میکنن وظیــفهته که همیشه باشی، همیشه بفهـ.ـمی، همیشه کوتاه بیای. بعد یه روز، بیدلیل، ازت خســته میشن... و تو میمونی با دلی که فقط بلد بود بیقــ.ـید و شـ.ـرط دوست بداره . . ️
بخاطر کسی از خوابت نزن . بخاطر کسی از ورزشت نزن . بخاطر کسی از خانوادت نزن . بخاطر کسی از کارت نزن . بخاطر کسی از درست نزن . بخاطر کسی از هیچی خودت نزن . آدما میان و میرن و تهش خودتی که برای خودت میمونی !️