میخواهم بروم دور خیلی دور یک جایی که خودم را فراموش بکنم فراموش بشوم گم بشوم میخواهم از خود بگریزم بروم خیلی دور مثلاً بروم در سیبریه در خانههای چوبین زیر درختهای کاج آسمان خاکستری برف برف انبوه میان موجیک ها بروم زندگانی خودم را از سر بگیرم.
فکر میکنید آدم از چه میمیرد ؟ از گرسنگی ؟ از سیگار ؟ از غصه ؟! نه . . آدم از بیامیدی میمیرد . . از اینکه هر صبح چشمهایش را باز کند و نداد چرا :)!️