آدم های منفی به پیچ و خم جاده می اندیشند و آدم های مثبت به زیبایی های طول جاده عاقبت هردو ممکن است به یک مقصد برسند اما یکی با حسرت و دیگری با لذت
️از اول به ما یه مداد سیاه دادن گفتن دنیاتو رنگ کن😪🤟
️لایـِق پرستِش است کَسے کہ در این بی مِهری ها،جانْـانہ مُحبت میکنـد...!
️وسط ناراحتی و قهر صدات میکنه همسرم💏 شما بودین براش نمیمردین؟
️بدهم،تکیه به تو،؛،شانه،؛:،شدن رابلدی!؟..
️خدایااااااااا😭😭خستم .! از جهنمی ک نامش زندگیس 😭🖤
️زندگی کوتاه نیس.. ما دیرشروع به زندگی کردن میکنیم
️نفس کشیدن که زندگی کردن نیست!🖤✨
️🥀💫𖣐━━━━─ ᵇʳᵉᵃᵗʰᶤᶰᵍ ᶤˢᶰ'ᵗ ˡᶤᵛᶤᶰᵍ ──── ⇆ -
زندگی... کاروانیست زود گذر... آهنگی نیمه تمام... تابلو ای زیبا و فریبنده که میسوزد و میسازند و هیچ چیز در آن رنگ حقیقت نمی گیرد جز مهربانی!
️ݫنــدگــے مـثـل داوره امــآ تــو شـجـاع بــاش💪✊
️بخند به دنیا که اگه نخندی بد بهت میخنده👽🥀🖤
️یه آهنــــگ دآرم که°°6مگابایته،ولی°°50گیگ خاطره توشه…
️زندگی فیلم مزخرفی بود که فقط با اصرار پدر قادر به دیدن آن شدیم 🔺🖤🔻
️تا عاقلان راهی برای خندیدن پیدا کنند،ما دیوانگان هزار بار خندیده ایم(:
️اِي دِل دیوآنه شُو دیوآنگي هَم عآلَمي دآرد.... ♡
️زنده ایم🧍🏻♀ولی کو زندگی🥺
️دُنیآ هَمه هیچُ کارِ هیچ. اِی هیچ برآی هیچ بَر هیچ مَپیچ :)
️زندگی زیباست اگر بهش زیبا نگاه کنی💛😉
️مآ مثل دومینو بع هم ضربه میزنیم
️کِسی چِ میدونع شآیَد یِ روز فَهمیدَم بِ چی میگَن زِندگی:)♡
️زنــدگــے مــانــنــد پــانــتــومــیــم اســت ؛ حــرف دلــت را ب زبــان بــیــاورے ... بــاخــتــه ایــ👌🏼 🤍
️دم دنیا گرم که بدون گارانتی مارو سرویس کرد
️سرنوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت اما باور کن سرنوشت را نمیتوان از سر نوشت
️زندگی درد قشنگی ست که جریان دارد:)
️ترس نميتونه جلوي مرگ روبگيره ، ولي تا ميتونه جلوي زندگيتو ميگيره
️مغز های فاحشه ، در کالبد های مقدس!
️این شهر پر از صدای پای مردمیست، که آنچنان که تورا میبوسند،طناب دارت را میبافند✨🎶
️جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑
️