نظری کُن ای توانگر، که به دیدنت فقیرم...
خیلی قشنگه که آدم فقیر دیدنِ کسی باشه!
🎻🤍️
هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر
مجبور نیستی که بمانی ولی نرو...
قایق قسمت اگه دور کند از تو مرا
رود را سمت تو بر عکس شنا خواهم کرد...
عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند
سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد:)
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی تاتو هستی زندگی باید کرد..(:💙
️قسم به عشق خاصمون به دل پاک اسمون که میمیرم برات بدون:)♥️
️•چِگونِه پِنهانَت کُنَم ،
وَقتی کِه چِشمانَم اَز تو سُخَن میگویَند♡_♡•
اونآ فقط میشنآصنت ولی من بلدمة •طمآمم•🌿🕊️
️هر چه در خاطرم آید ؛ طُ از ان خوبتری..♡
️
➖⃟🕊• 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒊 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 ; 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕
میخواهم باشی
و باشم تا دم مرگ💕
دلــبــرا خــورشــیــد تـابـان ذره ای از روی تــوســت☀️🌈
بنازم
آن
نگاهی را
که
یغما برد
جانم را ..♥️
-هما ڪشتگر
من به هرکس که کنارم بشینه نمیام بگم بیا این قلب ماله تو
پس وقتی بهت دادمش مراقبش باش باشه؟
اگه حالِ دلت با کسی خوبه
دیگه به این فکر نکن که بقیه چی ميگن! :)
یکی از قشنگترین خطاب های عاشقانه
رو نزار قبانی میگه :
ای شیرین ترین دیوانگی ام ..
او مثل هیچکدام از شما نبود
حکم جعبه کمکهای اولیه را داشت!
-زهرا عین
️