حس خُوب لَمس کَردَن تَه ریشتُو بآ هیچی تو دُنیآ عَوَض نِمیکُنَم!♡
️یه افسانه هست که میگه :
اگه دیدی لبت ترک خورده یعنی اینکه یه نفر تو رویاهاش تورو بوسیده . چقدر قشنگ :)
کاش یروز به جای تایپ کردن تو گوشت بگم شب بخیر...
️زمین گرده
آخرشم میوفتی بغل خودم..
قشنگه عشقِ من چشماش، پرِ از پاکیو نوره.
به احترامش دلم قفله لبم بستس چِشَم کوره..
مهم نیست چند وقت با همیم
مهم اینه که...!
با هم شادیم کنار هم آرومیم《🦋🌸》
اولین کسی که ماه را لمس کرد من بودم،
وقتی که بوسیدمت :))🌙♥️
﮼اگهعشقگناههمنگناهکارترینعاشقِدنیام!💍🥺🧡 ٰ
️.
بیمار خندههای توام ، بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی ، گرم تر بتاب :) ♥️🗝
پایِ طُ كِ در میِان باشَدِ
آن زمان مَن میَشوم حِسود ترین
دخترِ این شهر:)♥️✨
در آبهـاے شیـدایـی
از همه سو به «تـو» محدودم.
️
قبلـه ے جانسٺ...
و چشمٺ ڪعبه ے دلـها ....
️
از هوش میرود... »
️
بگذار پاییز سردرگم شود
ڪه عشق
از او آغاز شد
یا از بوسه هاے تو...
️
فداےِ صحـنِ چشـمانت ...
️
‹ای زیباترینِ حقیقتِ دورم...؛🌱›️
جانِ من صد بار اگر بینم تو را...💛️
نظری کُن ای توانگر، که به دیدنت فقیرم...
خیلی قشنگه که آدم فقیر دیدنِ کسی باشه!
🎻🤍️
در کفِ دستانِ تو بخوابم
ای امنترین مکانها ..
️
❤️
بَد عاشقَم کرده چشـات
خندیدنِات اون لَج بازیـات..♥️!️
تو شرایط سَخت دووم بیاری
فقط و فقط عِشقِته..♥️🔗!️
کي مثل طُ اینهمه ماهِ..🌊!️
هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر
مجبور نیستی که بمانی ولی نرو...
قایق قسمت اگه دور کند از تو مرا
رود را سمت تو بر عکس شنا خواهم کرد...
عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند
سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد:)
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی تاتو هستی زندگی باید کرد..(:💙
️