که هنوز به رفتنش عادت نکرده️
که هنوز به رفتنش عادت نکرده️
☘
فکر میکنید دارید حرصش و در میارید
ولی نمیدونید دارید خودتون و از چشم میندازید!!
☘
تاوان یه اشتباهاتی، از چشم افتادنه!
محبوب من!
چگونه است که شما میتوانید بی من زندگی کنید
اما من قادر نیستم بیشما زندگی کنم؟♥️
قاتلی که هیچگاه مجازات نمیشود️
مثل گلهای ترک خورده کاشی شدهام
بعد تو پیر که نه
من متلاشی شدهام...
حتی شبیه اسم تو را هم که می بَرند...
با هر اشاره... بند دلم پاره می شود دلبر.
هر چه کویت دورتر، دل تنگ تر، مشتاق تر ...
️بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمیزارم...
راست میگفت، چون من عشقش نبودم :)
باید جای من باشی تا بفهمی
گاهی با یک آهنگ
آدم روزی صد بار میمیرد
یڪ،نفࢪحسࢪتݪبخنـدطُࢪامےباࢪد...!🙂✨🖤
️قسمت تلخ زندگی اونجاست که مجبوریم بدون آدمایی که دوسشون داریم ادامه بدیم :)!
️هیشکی جاتو نمیگیرع ولی کاش خودت سر جات بودی ...!
️مرا حضوری که شبیه نبودن است میکشد ...
- محمود درویش
مرا ببخش
که با دوری ات،
زنده ام هنوز ...
بآ مَن کِه اَشکامو فَقَطِ دستام پآک کردن حَرف اَ تَنها بودنآتون نَزنید :) ♡__
️آدما
اولش اعتماد میکنن
بعدش وانمود میکنن...
.
باز هم شب شد ،
و دلتنگی ما روشن شد ...!
️
اشتیاقِ تو مرا سوخت کجایی، بازآ...
️⠀
دِلتَنگي فاصله ایست
که با هیچ بهانه اي پُر نِمیشوَد..🍃!
قطار سوت کشید و به راه افتاد؛ همه گوششان را گرفتند من، قلبم را...
️چ کردی با دلم ک ی عالم در حسرتم ماندن...)
️روح و جسمش را چنان دوست داشتم که گویی وجودش ضرورت هستی من بود.
️