انسانها را از زیستن بشناس !! در گفتن همه آراسته اند ! در خفتن همه آرام ... در خوردن همه مهربان ... در بردن همه خندان ... انسانها را در " زندگی " بشناس !!️
+میدونی ویژگی رفیق چیه _نه چیه +رفیق کسیه که درداتو بفهمه وقتی هیچی درکت نکرد اون درکت کنه رفیق کسیه که فرق خنده و غمت رو بدونه رفیق کسیه که بفهمه که داری واقعی میخندی یا از ناراحتی رفیق کسیه که تو گریه و خندت پیشت باشه نه که تنهات بزاره _💔🥲🙃️