ﭘﻳﺭش ﻛﺭﺩم . . ﺩﻟی ﺭﺍ ﻛه ﺩﺍﺷت #ﺑﭼﮔی ﻣﻳﻛﺭﺩ!:)🖤️
4.9
غمگین خودکشی عاقبت نیز عکس ماهم در شهر پخش خواهد شد (حلالم کنید)😅💔
️ای کـاشــ امـشــب شــب آخـرمـ بــــود 💔😅
️هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد …
من امـا فـقـطـ ؛
دسـتـــ بــرمــیــدارمــ !
میشه ازاین زندگی استعفا بدیم ؟!🖤
️اگه مرگ مغزی شدم تمام اعضای بدنم رو اهدا کنین اما قلبمو خاکش کنین که هر چی کشیدم از دست اون بود...🙂🫀
️یه جوری مُرده پرستین که آدم هوس مُردن میکنه!
️نه بیمارم...
نه خوشحالم.....
نه از حالم؛ خبر دارم..
گهی با دل....
گهی با جان...
گهی از. هر دو بیزارم..