هروقت سعی میکنم لبخند بزنم احساس میکنم به آنچه که رخ داده، خیانت میکنم.️ 4.4 شاخ تیکه دار خودکشی لاتی
و تو ای مرغ مهاجر ك ازین شهر سفر خواهی کرد، نکند از هوسِ دانه زمین بنشینی . .️ 3.9 شاخ غمگین خسته خودکشی
- صدای شلیك آمد همه پرواز کردند ، من ولی ماندم به امید شلیکی دیگر ، افسوس ك شکارچی خودش را کشته بود . .️ 3.9 شاخ غمگین فلسفی زندگی خودکشی
یه پروانه تو قلبم مونده که هنوز فکر میکنه تو قراره آدم شی️ 4.0 عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی دوستت دارم
دوست دارَم که خودم را زِ خودم دور کُنم؛ خودِ من با خودِ مَن در خودِ مَن میجَنگد!️ 4.4 غمگین تنهایی خسته خودکشی
تا نگاهـت بکنم ، از هیـجـان خـواهم مرد . . آنکه با چشم خود آدم بکشد ، قاتل نیست ؟ 💌💌️ 3.2 شعر طنز عشق یک طرفه خودکشی ادبی
در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش:)))))️ 4.0 غمگین فلسفی خسته دلتنگی خودکشی
و امانيم شبى من خواهم رفت، از دنيايى كه مال من نيست، از زمينى كه مرا بيهوده بدان بسته اند!.. "احمد ﺸﺎﻣلو ـ٣٣ﻣی٣٣٢"️ 2.6 عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی دوستت دارم
-حآلِمَنحآلِاَسیریِستکهِهنگآمِفَرآر؛یآدش اُفتآدکَسِیمُنتَظرَشنیسِتنَرفِت:)🕊🖤`️ ️ ִֶָ #𝑩𝒊𝒐 ࣴ 🩶.𓏺 ๋࣭️ 4.5 پسر شیطان غمگین لاشی خودکشی
لبخند زدن وقتی که درونت زخم است.. هنر دلقک بودن نیست... هنر انسان بودن است...️ 3.6 غمگین تنهایی خسته خودکشی کارما
هر وقت خواستی فیلم کره ای ببینی قدیمی :افسانه دونگی ،خانواده جدید ،سرنوشت جدید:دروغگوی دوست داشتنی ،دونده دوست داشتنی ،زیبای حقیقی ویک فیلم ژاپنی قدیمی به نام :اوشین که بیشتری ها دیدن ❤️اگه بازم میخوای فیلم معرفی کنم منا دنبال کن😍️ 2.0 غمگین خودکشی
رَفــتیُو جـانــَم بُــردی. دیــگَــر مَــن یِــک روحـــِ سَـــرگَـــرَدانَـــم :) 🕯🪦 ️ 4.7 عاشقانه غمگین ادبی خاطره خودکشی
یسر رفتم بیرون دیدم ی اگهی زدن گربه کمشده چقد گربه هه زشت بود والا اگه من گم میشدم همچین کاری نمیکردن ب گربه هه حسودیم شد️ 2.8 تیکه دار طنز خاطره خودکشی
➷➷➷➷➷ اونا ؋ـکر میکنن حالم خوبـہ ولے نمیבونن בارم از בروט نابوב میشم ➶➶➶➶➶️ 3.8 غمگین تنهایی خسته سکوت خودکشی
ساحل شو و آغوش گیر دریایم را .. دیوار شو و در بر گیر خانه قلبم را ... فرشته بشو و بگیر جانم را..!️ 3.8 عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم خودکشی
در دنیایی که همه چیز زخم است ،تو مرحم باش بر تن زخمی ام 🫁👣️ 4.1 عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی دوستت دارم
کاش واقعا دوسم داشتی ، آخه من باور کرده بودم ؛ من که به رفیقام گفتم تو خیلی خوبی تو همه چیز استعداد داری بیا اینم از بازیگرت که حرف نداره .️ 4.1 عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی دوستت دارم