آخرین یادداشت غزاله علیزاده پیش از خودکشی : تنها و خستهام، برای همین میروم دیگر حوصله ندارم. چقدر کلید در قفل بچرخانم و قدم بگذارم به خانهای تاریک؟ من غلام خانههای روشنم.️
حتی اگه بهترین آدم روی کره زمین باشی باز هم قرار نیست همه دوستت داشته باشن پس به جای تایید گرفتن همه کسایی رو کنارت نگه دار که هر چند تعدادشون کم اما بودناشون واقعی باشه…