- من قاصدک هارو فوت کردم، ستاره دنباله دار که افتاد چشمام و بستم، ساعت که جفت شد آرزو کردم، دلتنگش شدم، بارون که اومد دعاش کردم و گاه و بی گاه یادِش کردم پس چرا نشد...️
دوباره دل هوای با تو بودن کرده🤍 نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده☹️ دل من خسته از این دست به دعا ها بردن🥲 همه آرزوهام با رفتن تو مردن💔🖤 واسه پیدا کردنت تن به دل سحرا میدم😔 آخه تو رنگ چشات هیبت دنیارو دیدم🥹 توی هفتا آسمون تو تک ستاره منی🌟💫 بخدا ناز دوچشماتو به دنیا نمیدم🕛🖤️