من آنقدر دلتنگ توام که احساس می کنم هر آهنگی که می شنوم درباره ی توست برای توست... گویی هر کلمه اش نام و یاد تو را فریاد میزند هر کلمه اش خاطره ای است که بر روح و جانم زخم میزند خاطراتی که شبانگاهی مرا وادار به نخوابیدن میکرد...... اما حالا.... فکر خیالت همان مدت کوتاه خواب را از من گرفته است......️