میدونیـے ڪدومـ آدم از همـہ تنها ترهـ ؟
اونیـ ڪـہ بین کلیـے آدمـ احساسـ دلتنگـے میکنـہ
هعـــ!!! اگـہ اینو میدونستین حالـ ما انقدر خراب نبود☠
خاطراتی که آدماش رفتن و دیگه نیستن غم انگیزه ولی خاطراتی که آدماش هستن و دیگه مثل قبل نیستن از اونم غم انگیزتره …
️زمستان❄مرا یاده رفتگانم می اندازد... 🖤⃟🖤⃟
️ای کاش هرگز بغلم نمیکردی، مگر نمیدانستی کـ عاشِق میشوم
️تکرار مسواک زدن در همه شبها ، دندانها را سفید میکند
و تکرار خاطرات در همه شبها ،
موها را
در دموکراسی خاطراتم
سلطنت می کند🌱💚️
کجایی که هرجا رو می گردم
به تنهایی می رسم....!
فراموش نشدنی های زیادی بجا گذاشته ..:)️
میخواستم داد بزنم بس است
+گفتن هیس تو دختری
روزی می رسد تو می گویی :
او تنها مرا دوست داشت !
محلش نگذاشتم ،حیف !!!💔
و مردم شهر گفتند: "زمان" دوایِ هر دردیست
لاف می زدند...
"خاطراتت" خلافِ عقربه ها می چرخند!
#فرزاد_شاهي
️
_🌿دَردیـستـ درایندِلکههٌـویدانتوانکـرد...🤍❁
️گاهی دلمان خیالی راحت،گوشه ای دنج و صدای باران می خواهد!
️
منازاونآدمخاطرهدارم!
خاطرهچیزکمینیست…
خاطره یعنی ی سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند..!
️که این چنین
به بوی شب آغشتهام...️
کآشخاطِراتِتَمرَفدَنبَلَدبودَن!••͜
ᴋ̸ᴀ̸Ꮥ̸ʜ̸ᵏᵠᵃᵗᵉʳᵗᵉᵗᵐʀ̸ғ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸ᵇˡᵃᵠʙ̸ᴜ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸•͜•
بغلت بوی بهار و نم پاییز میدهد🍃🍀🌸
️چجوری آن همه عواطف و خاطرات را قورت دادی؟
هسته ی آلبالو که نبود .️
درد فقط اونجاکه شادمهر میگه :
«گیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم
چشامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی
قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم»
...زینب صادقی...
.
برایت نوشتم یادگاری
تا باشد روزگاری
گر رفتم روزگاری
آن باشد یادگاری
.
...زینب صادقی...
..
یک شب میانِ آرزوهایت گُمم کردی
هر شب میان خاطراتم ردپای توست ...
️و گویی برای خاطرات،
قلبی است که جز در شب نمیتپد!
«و کأن للذَکریاتِ قلباً لاینبضُ الا لیلاً»