امروز باهم بودن وشاید فردا به یاد هم بودن را تجربه کنیم... پس امروزمان رازیباکنیم... ب حرمت خاطرات فردا... ༊
️دلگیرم این روزها از تمام آنچه در خاطرم خاطراتی را رقم زدن که سالیان سال قرار است حسرتشان را بخورم💔
️هیچوقت زندانی گذشته خودت نباش گذشته فقط درس بود نه حبس ابد...😊
️یک آهنگ ⁷مگابایتی ¹⁰مگابایت خاطره):
️مرور خاطرات احقانه ترین جنایته ک ادم در حق خودش میکنه....
️عشق اول باعث میشه،
خاطرات بیشترے یادت بمونه :)
ғɪʀsᴛ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴀᴋᴇs,
ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴍᴏʀᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs :)
وقتی آهنگی که قدیما گوش میدادی رو بعد سالها دوباره پیداش کردی، این دیگه آهنگ نیست، دفتر خاطراته …
️مراقب خاطرات باش
دوباره نمیتونی تجربه شون کنی .
🇮🇹 Abbi cura dei tuoi ricordi perché non puoi viverli di nuovo
خاطره حتی اگه شیرینم باشه
باز طعم حسرت میده آقای قاضی!!💔
گفت:
"خانهها در غیاب ساکنانشان خواهند مرد."
و سپس به قلبش اشاره کرد!
گاهی وقتا خاطره های خنده دار ساده ترین بهونه میشن برای گریه کردن
️میروم شاید کمی حالت شما بهتر شود 🚶♀️💌
می گذارم با خاطراتت روزگارم سر شود 🖤💔
️داغون تر از این دنیای وا مونده خاطرایه ک بعد رفتن تو جا مونده
️ پاییز
نبشِ قبرِ خاطره هاست..🍂🍁
┏(°ᴥ°)┓
𝗧𝗛𝗘 𝗔𝗨𝗧𝗨𝗠𝗡
ɪs ᴛʜᴇ ᴇxʜᴜᴍᴀᴛɪᴏɴ ᴏғ ᴛʜᴇ
ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs