و گاهی به خودمان هدیه دهیم. گاه با نوشیدن قهوه ای تلخ..! گاه با خواندن غزلی شیرین..! گاه با بوییدن گلی خوشبو..! گاه با شنیدن یک آهنگ..! و گاه صحبت کردن با کسی که ما را میفهمد.️
بار اول با معذرت خواهی.. بار دوم گریه ، بار سوم با ریختن غرورت نگهش میداری ولی بار چهارم.. دیگه نمیشه نباید کاری کنی چون حتا اگه بمونه باز موقتیه یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره میره بفهم ! پس فقط برو کنار بهش بگو خدافظ بیشتر از این دیگ نمی ارزه باور کن...️
در سال 1957 خواهران جوانا و ژاکلین پالاک در تصادفی تاسف بار جون خودشون رو از دست دادن در سال بعد مادر این دو خواهر صاحب فرزندی دوقلو با نام های جنیفر و گیلیان شد. هر دو دختر اطلاعاتی رو ارائه میدادن که متعلق به دو خواهر بزرگتر بود !! اونها همچنین اسباب بازی هایی رو طلب میکردن که هرگز ندیده بودن و به دو خواهر بزرگتر تعلق داشت !! برخی ادعا کردن که روح دوقلوهای بزرگتر در کالبد دوقلوهای کوچیکتر وجود داره !! ️