جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خاطرات /متن کوتاه خاطره مناسب وضعیت کپشن استوری و .

4883 پست
متن کوتاه خاطره و خاطرات مناسب بیو و وضعیت کپشن استوری پست و .. بصورت گلچین شده /کامل ترین متن های خاطره و خاطرات در اینجا :
خاطره - جدیدها خاطره انگلیسی کوتاه خاطره
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
🌵بخنـב،نزاربـ؋ـهمـہنبوבشچقـבבرבבاره:))️
3.7
🌵𝖇𝖐𝖍𝖓𝖉، 𝖓𝖟𝖆𝖗 𝖇𝖋𝖍𝖒𝖊𝖍 𝖓𝖇𝖔𝖉𝖘𝖍 𝖈𝖍𝖌𝖍𝖉 𝖉𝖗𝖉 𝖉𝖆𝖗𝖊𝖍:))
غمگین درسی قهر خاطره
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
وقتی خاطراتتو مر‌ور میکنی و متوجه میشی طی یک سال چقد تغییر کردی:)️
3.7
غمگین خاطره
آه ای بت سنگینم ، من خالق تو بودم
تا آنکه خدا باشی یک لحظه نیاسودم️
-
بعضیا میرن
در صورتی که ما بهشون راه رفتن رو یاد دادیم
ولی نه برای اینکه برن ، برای اینکه کنارمون راه برن
غمگین خانواده خاطره
-خیره‌بر‌هرچه‌شدم‌خاطره‌ای‌زد‌برسَرم👁🎭-️
2.7
غمگین خاطره
دوست داشتن و عاشق شدن برای هر فرد نسبت به دیگری متفاوت است.
گاهی اوقات این حس خوشایند مثل یک باران تند بهاری است، ناگهانی.
«طوری که در یک نگاه، چشم ها در هم خیره می شوند و نفس ها یکدیگر را صدا می زنند.» ️
5.0
عاشقانه حقیقت زندگی خاطره
دل به هرکس می‌سپاری، پای احساست بمان؛
من که رفتـم، پای قلب قـدر نشنـاست بمـان؛

من به گلهایی که می‌خشکند عادت کرده‌ام؛
تو همیشه عاشـق ارکیـده و یاست بمـان!

زود دستم را زمین انداختـم در این قمـار!
با همان سرباز و شاه و بی‌بی ‌و آست بمان:)

ظاهراً معیار تو چیزی به غیر از عشق بود!
تا ابد پابنـد آن معیــار و مقیـاست بمـان!

کندوکاو و فکر کردن مال قبل از عاشقی‌ست..
عاشق هر کس که هستی پای احساست بمان.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🫠🖤️
3.0
غمگین شعر خاطره
در دل دردیست که غوغا میکند
در گلو بغضی ست که بی تاب میشود
در چشم سرخی ست که خون پا میکند


بی وفا حالا که نیستی خاطره است ماند من
ماندم وخاطره
1.5
غمگین شعر خاطره حقیقت
خیلی طول میکشه
قلبت چیزی رو بفهمه که مغزت خیلی
وقته می‌دونه !🥲️
4.2
غمگین خاطره
درد یعنی:
اهنگی که او برایت فرستاده را گوش کنی تا فراموش کنی دگر نیست...️
3.0
تاحالا تجربه کردین؟
غمگین دخترانه خاطره
*◄থৣ بعضے از زخم ها ریشـہ בر בروט ما בارن. اوט ها بخشے از وجوבموט هستن و ما رو شکل میـבن 💖থৣ►️
3.7
غمگین تنهایی خاطره
ای ستاره ی من،شب های من بی تو تاریک تر از همیشه هست؛
1.0
شعر خاطره
‎‌‎تو مبادا به فکر من باشى !!
فکر کردن به من غم‌انگیز است،.
خوب شد نیستی تا ببینی که،!
دوست‌دارِ تو هنوز هم تنهاست،..
او که تکرار می‌کند با خود!،
اشک تنها سلاحِ بی‌کس‌هاست
وهم من،بیش از این نمی‌خواهم
دلیل بغض و غمت باشم..
تو برای خودت کسی هستی..
من که نباید دوست دارت باشم..!

-سید تقی سیدی-️
3.7
غمگین خاطره