این بیت، با اشاره به سکوت اجباری ناشی از فقدان، عم...
سکوت بعد از رفتن💔:
این بیت، با اشاره به سکوت اجباری ناشی از فقدان، عمق تاثیر یک جدایی را به تصویر میکشد. سکوت، نه به معنای آرامش، بلکه به عنوان یک پژواک دردناک در حافظه و خاطرات باقی میماند.
راهکار:
برای التیام درد جدایی، سعی کنید احساسات خود را از طریق نوشتن، صحبت کردن با یک دوست مورد اعتماد یا فعالیتهای خلاقانه بیان کنید. پذیرش این احساسات، گام اول به سوی بهبودی است.
گاهی باید رفت گاهی باید از خود بگذری گاهی باید نادیده گرفت ،احساساتی که تورا به این حال در اورده اند دیگر توانی برای نادیده گرفتن و جنگیدن با درد ها نیست میرم شاید به خود بیای شاید بلاخره اون غرور را کنار بگذارید :))))️