با درد و غم و رنج خودم ساز میزنم که خواهد فهمید که من چه خواهد زنم که خواهد با ساز من رقصد منی که از بیقراری ساز میزنم من میخواهم عشقم را چه عشقی که باید خاطرش نا بزنم من نبودم برایش کافی که آن خواست دیگری را عشقی که با پای خودش رفته دیگر نخواهد برگشت :)
خواستم بگم رفیق بیخیالش شو و فقط از این به بعد خودتو ببین و برای خودت تلاش کن گوشیت سایلنت مغذت حالت تلاش️