میدونی دردناک ترین کلمه چیه؟ شاید بگی غم،غصه،ناراحت بودن ولی نه؛ دردناک ترین کلمه آخرین خدافزیی بود ک باهم داشتیم! اخرین دوست دارمی بود ک بهت گفتم! ولی لعنت ب تو ک اینارو درک نمیکنی💔🚶🏻♀
فقط اونجا که شادمهر میگه: «توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم...» خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی ؛ هم از چشمت افتاده باشه:))️