رها کردن کسی که خیلی وقته تورو رها کرده شبیه لحظه آخر اسباب کشی میمونه٫یه دور توی تمام خونه میزنی و همه جا رو دقیق نگاه میکنی، وقتی مطمئن میشی چیزی نیست که بخاطرش بمونی در رو میبندی و واسه همیشه از اونجا میری️
هر چی بیشتر بخشیدمت از اون به بعد کمتر دوست داشتمت و تا جایی ادامه دادی که ازت متنفر شدم و از دوست داشتنت پشیمونم کردی تو در حق خودت ظلم کردی عزیزم چون کسی مثل من نمیتونست دوست داشته باشه. :)️